Salut, sunt Radu!

Și sunt fratele Cristinei. Da, știu, acum veți căuta asemănări și veți constata că nu sunt, dar asteptați să mă fac mai mare să vedeți ce o să semăn eu cu fata asta de lângă mine. Simpatică fata, încă nu sunt îndrăgostit de ea, dar mă amuză.

Când eram mic, era enervantă rău. Nici nu știa să vorbească cu mine. Credea că sunt un țânc prost. Mă întreba ce fac de nu știam eu să număr de câte ori, ba chiar am auzit-o întrebandu-l pe omul tată dacă eu chiar o aud, daca eu chiar o văd. Really? (știu și engleză de la desenele animate). Într-o zi a comis-o și mai rău: a spus că am față de extraterestru. Pfuai, atât i-a trebuit! Mult timp de atunci plângeam numai când mă lua ea în brațe. Așa am făcut-o să înțeleagă că trebuie să știe cum să se poarte cu cei mici și de frica lacrimilor mele a învățat ea ceva.

Azi m-a plimbat cu bumul mare. Taaare mi-a mai plăcut, dar tot nu am pupat-o. Eu vreau să ajung și la mare, nu numai până la Unirii în parc! Cred totuși că o să am viață bună cu ea. O să o educ eu până o să-mi placă. Știu de pe acum că pe lângă omul tată, ea îmi va da cele mai multe beri în oraș. Și că mă va duce la concerte rock. Va încerca ea și la teatru, dar nu sunt prea convins că mă va fraieri. O să-mi placă de ea cât să-i povestesc și de fete. Daaa, am eu impresia că știe ce sfaturi să-mi dea cât să mă facă un iubibil, parcă așa vorbiți voi acum, nu?

Abia aștept să cresc. O să-mi fie bine și cu ea. Sunt Radu și fata asta e sor’mea. E o norocoasă, să știți voi!

PS. Am uitat să vă zic că ăsta e doar un guest post. M-oți vedea voi mic, dar am blogul meu, din wonderworld, normal!

  1. Leave a comment

Leave a Reply

