Turneul Bloggerilor la Catan

Daca data trecuta va povesteam cum am descoperit eu jocurile de societate, acum am placerea sa va invit sa jucam impreuna Catan in cadrul Turneului Bloggerilor la Catan.

Ce se intampla aici?

Ne asezam frumusel la o masa, ne comandam un vin fiert/suc si suntem gata de lupta: care e cea mai buna zona in care sa-mi asez orasul? Spre ce resurse sa ma orientez? Cum sa folosesc resursele pe care le am pentru a castiga cat mai multe puncte? Sa-mi pregatesc soldatii pentru momentul bataliei finale?

Sunt numai cateva intrebari de care te vei lovi, iar raspunsurile le vei descoperi singur pe masura ce vei analiza si strategia celorlati jucatori. Si daca vei obtine victoria, iata ce te asteapta:

Locul 1: 1x Catan jocul de baza +1x extensia Navigatori + 1x extensia Orase si Cavaleri

Locul 2: 1x Catan jocul de baza + 1x extensia Orase si Cavaleri

Locul 3: 1x Catan jocul de baza + 1x extensia de 5-6 jucatori

Locul 4:  1x Alien Frontiers

Locul 5: Colonistii din Catan – Jocul de carti

Suna bine, nu-i asa? Atunci hai sa jucam Catan duminica asta, de la 14, la Cafeneaua Liberala. Nu uita sa te inscrii in competitie aici.  Ne vedem la plansa de joc!

  1. Leave a comment

Leave a Reply

