Jocurile de societate si strategiile dupa serviciu

In majoritatea cazurilor timpul nostru se imparte intre serviciu si/sau facultate si “acasa” , motiv pentru care a avea hobby-uri devine si mai important, iar a-ti gasi timp pentru ele este esential. In cazul meu, activatile in afara serviciului ma relaxeaza, imi dau energie si chiar ma ajuta sa gasesc noi idei pentru task-urile pe care le am de facut.

Noul meu hobby este sa ma joc. Jocuri de societate, bineinteles🙂. De la sfarsitul verii sunt clienta fidela a Serii de Boardames. Pe scurt: multi jucatori, multe jocuri, multa voie buna. Jocurile mele preferate sunt Colonistii din Catan si Carcassonne si atat de mult m-au prins incat am inceput cautarea dupa noi extensii si am de gand sa particip la urmatorul campionat national pentru unul dintre jocurile astea.

Daca si voua va place sa va jucati, va invit in fiecare marti de la 18 la Seara de Boardgames sau in fiecare sambata de la 14 la Boardgames Day. Iar daca va  plac strategiile si competitia, va astept la o partida de Catan sau de Carcazonne (asta din urma musai cu cat mai multe extensii).

Ambele evenimente au loc la Cafeneaua Bratianu (click pentru harta) si intrarea este libera. Lista completa a jocurilor o gasiti aici.

PS. Au adus vin fiert!🙂

  1. #1 by Costin Manolescu on November 24, 2011 - 09:39

    Imi place sa vad ca tot mai multa lume descopera jocurile de societate si lasa in pace pc-ul sau consola😀 !

  1. Turneul Bloggerilor la Catan « Cristina Tudor
  2. Turneul Bloggerilor la Catan | Cristina Tudor

Leave a Reply

