Un #blogjuan romantic sau amuzant?

Sa fiu in juriu pentru #blogjuan-ul blogosferei nu a fost deloc usor si asta pentru simplu fapt ca am fost pusa fata in fata cu o mare intrebare: sa fie romantic sau amuzant? Si zau daca exista fata care sa fie multumita doar cu o singura caracteristica.

M-am amuzat, pe alocuri copios, cu povestile baietilor care s-au inscris la categoria amuzanti. Aruncati si voi un ochi, preferata mea este povestea lui Augustin Radu. M-am amuzat, pe alocuri tot copios, si cu povestile baietilor inscrisi la categoria romantici. Iar cand am terminat de citit toate articolele inscrise in competitie, votul meu s-a dus inevitabil catre categoria romanticilor.

Pentru ca cel de langa mine e musai sa fie romantic si este foarte ok daca este si amuzant. Daca ar fi numai amuzant la un moment dat m-ar plictisi, asa cum si un romantic ar sfarsi prin a ma enerva cu felul lui de a fi, daca ar fi asa zi de zi.  Sa fim romantici zic, dar sa stim si cum!

Prin urmare, il votez pe Bogdan Antohe pentru titlul #blogjuan-ul blogosferei.

  1. #BlogJuan-ul votat de bloggeriţe este… « Blogul agentiei STANDOUT

Leave a Reply

