Cupa bloggerilor la fotbal

#Cupabloggerilor editia 2011 a avut loc la Cluj pe 15 si 16 octombrie. In joc au fost 2 cupe: Cupa bloggerilor la fete si Cupa bloggerilor la baieti. Pentru ca echipa fetelor din Bucuresti avea numai 3 jucatoare, am hotarat sa unim echipa din Bucuresti cu aceea din Onesti si sa jucam in forma asta impotriva fetelor din Cluj. Nu stiu cum s-a vazut meciul de pe marginea terenului, dar pentru mine a fost o experienta tare faina, in urma careia m-am simtit tare bine. Si asta nu neaparat pentru ca am si castigat, ci pentru ca am facut parte dintr-o echipa faina, in care fiecare dintre noi a incercat sa joace cum stia ea mai bine, in care nu au existat suparari si frustrari si in care toate “picanteriile” venite de la echipa adversa au reprezentant delicii pe care le-am savurat ca intre fete la sfarsitul zilei in clubul Le General din Cluj.

Pe teren nu am alergat chiar degeaba, lucru dovedit si de minutul 6 in care, multumita unei pase foarte bune data de Elena, am reusit sa dau singurul gol al meciului. Golul care a adus victoria echipei si mie trofeul de golghetera:).

Acestea fiind spuse, m-am simtit tare bine la Cluj. Comunitatea blogerilor de aici este frumoasa si primitoare si sper ca in viitor sa avem ocazia sa ne mai intalnim. Categoric #cupabloggerilor a fost provocarea lunii octombrie din care am invatat ca surprizele pot aparea cand te astepti cel mai putin, cand lucrurile nu sunt facute chiar ca la carte, dar daca esti inconjurat de oameni faini langa care nu ai cum sa nu te simti bine, rezultate vor fi pe masura:).

Multumesc pentru acest lucru baietilor de la SportMeet, echipei din care am facut parte si oamenilor faini pe care i-am intalnit la Cluj. Si, nu in ultimul rand, sponsorilor acestei editii: Activia, Canyon, Banca Transilvania, Bergenbier, GSP, Etarget, L.A. Fuel şi Zorilestore.ro.

  1. #1 by slowmotion90 on October 31, 2011 - 09:15

    hehee foarte tare bv :*

  2. #2 by Cora on October 31, 2011 - 21:02

    Micuta Maradona😛

  3. #3 by Cristina on November 14, 2011 - 19:31

    Multumesc:)

Leave a Reply

