Cinema City si strategia de marketing

De fiecare data cand merg la un film 3D sunt stresata din cauza ochelarilor: daca sunt prea largi, daca nu o sa se vada bine, daca sunt rupti etc. Asa ca, pana nu ma asigur de calitatea lor, nu pot sta relaxata pe scaunul de la cinema. La un moment dat chiar m-am gandit ca o idee buna ar fi ca cinema-ul respectiv sa ofere clientului posibilitatea de a-si cumpara ochelarii. Asa as fi si eu linistita si gandul ca iar dau peste o pereche neglijent folosita ar disparea complet.

Nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca la Cinema City am posibilitatea asta. Aseara am achitat pentru biletul la filmul Kung Fu Panda in format 3D 23 de lei: 19 lei biletul propriu-zis si 3 lei perechea de ochelari. Evident, ochelarii au ramas ai mei si daca nu o sa-i uit acasa, data viitoare voi achita numai pretul biletului: 19 lei.

 La prima vedere: ce castiga Cinema City?

  • Imagine: Cinema City imi da un bilet mai ieftin pentru ca pot sa-mi cumpar ochelarii si sa-i folosesc de fiecare data cand vin aici
  • Fidelizare: pentru ca am ochelari, hai mai bine la cinema city sa mergem

 La a doua vedere: ce castiga Cinema City?

  • Clientul uita ochelarii acasa: cat am stat la coada, am vazut o singura persoana care a venit cu ochelarii la ea
  • Clientul renunta la ochelari: la iesirea din sala exista o cutie mare in care spectatorii isi pot arunca ochelarii. Are rost sa va mai zic cat de des era folosita? Ba chiar o tipa din fata mea a fost destul de explicita catre prietena ei „ce fac cu astia ca n-am loc in geanta?”

In concluzie, probabil voi continua sa merg la Cinema City pentru doua motive : mereu gasesc locuri centrale la orice ora m-as duce si acum am si garantia unei perechi bune de ochelari 3D. Cat despre ceilalti clienti, cred ca vor reveni si ei pentru ca, deh, biletul e mai ieftin acum, chiar daca de fiecare data isi cumpara o pereche de ochelari, care, de multe ori, e aceeasi pe care au cumparat-o si data trecuta.

,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

