Ce am facut cand n-am scris pe blog

Zilele astea am fost intrebata ce mai face blogul meu. Marturisesc ca intrebarea asta ma asteptam sa vina la un moment dat, dar tot incercam sa aman momentul. Adevarul e ca s-au schimbat atat de multe lucruri, incat nu mi-am gasit timpul si momentul necesar sa mai scriu pe aici.

Cea mai mare schimbare e faptul ca zilnic stau 9 ore in fata unui monitor scriind texte, facand strategii, punand mintea la lucru de dimineata pana seara (asa se face ca am redevenit si ochelarista, cu retete in regula:) ). Sunt prinsa in multe proiecte, invat si am si satisfactia lucrului bine facut.

O alta schimbare e faptul ca m-am mutat si am in preajma mea, in fiecare zi, un mini Labrador (da, exista, Google stie). Asa am inceput sa cunosc foarte bine Centrul Vechi si am devenit pasionata de arhitectura de aici.

O alta parte din timpul meu este (in continuare) dedicata facultatii. Sfarsitul lunii mai a insemnat mai mult  proiecte, goana dupa prezente, note si notite. Acum ca am trecut in iunie, incepe nebunia examenelor si a noptilor albe.  Nu se compara master-ul cu facultatea, dar tot e mult de invatat. Pana la urma totul e bine cand stii ca se termina cu bine.

Pe scurt, asta am facut cand nu am scris pe blog.

Si, ca tot am vorbit de schimbari si implicit despre decizii importante, va las mai jos cu o diagrama pe cat de simpla, pe atat de eficienta:)

  1. Leave a comment

Leave a Reply

