I’m a winner for today

Tare fain e să te trezeşti dimineaţa, să-ţi faci cafeaua, să-ţi aprinzi ţigara şi în momentul în care deschizi mail-ul să vezi că esti câştigător!:) Chiar dacă nu vorbim despre o excursie la New York , de un gadget foarte şmecher sau mai ştiu eu ce alte lucruri măreţe, pur şi simplu faptul că n-ai facut bine ochi şi BUM ai câştigat ceva e demenţial ! E a doua oară cand mă număr printre câştigătorii unui concurs desfăşurat online. Prima dată, Costin mi-a oferit o invitaţie la BrandRo şi acum Alex o invitaţie la avanpremiera filmului TRON-Legacy. Cum a fost la film ? Citeşte mai jos:)

De văzut : TRON Legacy

Dacă eşti şi tu un fan al filmelor SF atunci TRON Legacy e musai un film pe care ar trebui să-l vezi.  Și nu oricum, la cinema. Și nu oriunde, la IMAX Cotroceni. Filmul este făcut cu noua tehnologie Samsung IMAX ceea ce a făcut ca efectele speciale să fie uluitoare şi neaşteptate. Nu m-am simţit ca la un film 3D. Acum a fost mai mult de atât. Eram parte din acţiune! Sau aş fi vrut:). Un al lucru care mi-a plăcut foarte mult este faptul că filmul nu este complet 3D. Lumea reală a personajelor este 2D, iar lumea virtuală, a jocului, este 3D.
Nu o să încep acum să vă povestesc filmul, sper doar că v-am făcut curioşi pentru a-l vedea. Până vă hotăraţi, iată mai jos şi trailer-ul:

 

, ,

  1. #1 by Nicoleta on December 18, 2010 - 15:54

    De abia astept sa merg sa vad filmul asta. Am vrut sa mergem cu prietenii la cinema dar n-am gasit loc. Vreau sa merg cat mai curand! Efectele speciale sunt super iar actorii sunt geniali!

  2. #2 by Nicoleta on December 18, 2010 - 15:55

    Mai vroiam sa spun de coloana sonora ca este superba. Astia de la daft punk imi plac la nebunie! Melodiile parca merg unse cu filmul!

Leave a Reply

