Povestea Lecturi Urbane

Peron Unirii 1: cărțile se adună una câte una în diferite grupulețe. Își vorbesc una alteia, istorisind de zor cum au fost aduse aici, cu ce scop, cât de frumoase au fost și cât de frumoase vor fi.

Vine metroul: și timpul când ele, cărțile, încep a fi răsfoite cu spor. Călătorii care vin în metrou le privesc nedumeriți. Oare ar vrea și ei să le poată răsfoi? Cum îi văd cărțile încep a fi oferite cu drag lor, oamenii din jur care încă nu le posedă. Sunt fericite, ele, cărțile. Pentru că deși au părăsit mâinile care le-au oferit, au dat acestora în schimb multe zâmbete.  Zâmbetul primirii și zâmbetul începutului de lectură.
Au fost fericite ele, cărțile. Și am fost fericiți și noi, cei care le-am oferit. Pentru că am colecționat zâmbete. Pentru că am oferit povești. Și pentru că sperăm că am adus un strop de fericire și lor, oamenii care încă nu aveau cărțile.

(Aici am găsit imaginea)

 

  1. #1 by iuliux on May 13, 2010 - 23:43

    Chiar interesanta actiunea🙂

  1. marti de cultura « notele lui Vulupe
  2. Lecturi Urbane în poze şi filmuleţe… | Blogu` Lu` Sorin

Leave a Reply

