Azi merg la Recitiri

Îți place să scrii, dar nu ai mai făcut asta de mult timp?
Vrei să dai frâu liber creației tale artistice și nu știi unde?
Ai nevoie ca scriitura ta să treacă printr-un filtru critic?
Sau poate pur și simplu îți place să asculți creațiile altora?

 

Dacă ai răspuns de prea multe ori „da!”, vino și tu la cenaclul Recitiri! Un proiect foarte drag mie și foarte apropiat sufletului meu. Un loc în care mă pot deschide și mă pot regăsi, departe de tumultul cotidian. Alături de un pahar de vin, un fum de țigară, oameni frumoși și creații deschizătoare de drumuri!
Haideți, deci, să recitim împreună!

Later edit: Am scris și am citit! Tare multe emoții am avut, dar bine m-am mai simțit! Uite aici și aici ce am citit.

 

  1. Leave a comment

Leave a Reply

