Olimpiada 2.0 : participi?

Dragii si dragele mele,

Olimpiada 2.0In loc sa va povestesc cu spor despre cum mi-am petrecut eu timpul in care degetele nu mi-au atins tastatura, mai bine trec direct la subiectul acestei insemnari: va invit cu drag sa participati la Olimpiada 2.0!

Ce este Olimpiada 2.0?

” O competie online care isi propune sa puna in valoare abilitatile pe care participantii le au in domeniul relatiilor publice.”

Ce presupune?

” Olimpiada 2.0 are 2 probe principale – Blogging si Microblogging.

Obiectivul competitiei consta in a genera mesaje de relatii publice prin intermediul insemnarilor de pe blogurile proprii, respectiv mesajelor transmise prin intermediul conturilor de twitter. “

7 motive pentru a participa la Olimpiada 2.0!

1. Pentru a-ti aplica cunostintele de Relatii Publice

2. Pentru a invata Relatii Publice

3. Pentru a primi o diploma pentru merite in comunicarea online

4. Pentru ca ai sansa sa lucrezi pentru un client real: KFC Romania

5. Pentru ca munca ta va fi analizata de KFC Romania, Project 365 Communication si Agentia On Media – asa ca da tot ce ai mai bun pentru ca in vremuri de criza nu stii de unde sare colacul de salvare

6. Pentru ca presupune lucru in fata ecranului…la mare, la munte, la serviciu, mahmur, treaz, in costum pompos sau doar in chiloti

7. Pentru ca orice s-ar spune, ne place sa mancam la KFC si, in fond, cui nu i-ar placea sa manance o luna intreaga pe moka?!

Acestea fiind spuse nu-mi ramane decat sa urez multa bafta celor care vor sa participe. Personal, datorita unor probleme de ordin genetic, nu am cum sa intru in competitie, insa tastetele mele s-au ambitionat sa tina pasul cu actiunea. Asa deci, sa ne citim si in continuare in Olimpiada 2.0!

Sursa: Sorin Tudor

  1. Leave a comment

Leave a Reply

