Hotcity: leapsa continua la B’estFest

Iata-ma din nou aruncandu-mi tastele pe monitorul vostru, continuand o noua leapsa lansata de Hotcity:

Tema este: Funny Love Songs. Adica pe limba noastra, cantece de dragoste care ne fac sa murim de ras. Iar daca mai traducem si versurile pana aici ne-a fost, s-a terminat cu romantismul.

De acesta data, miza scrisului este un abonament pentru 2 persoane la B’estFest: tu si el- da misto si-l iei prin surprindere, tu si ea- prietena careia i-ar face bine o rasplata pentru cate lacrimi a adunat dupa tine, sau pur si simplu ei 2- un ban in plus in urma vanzarii biletelor niciodata nu strica😉 .

Asa deci, iaca-ta si love songu’ care ma prapadeste de ras:

Eheei..s-acu’ e-acu’ caci tre sa vin si cu o traducere care cred ca ar suna cam cum urmeaza🙂 :

There’s harmony in our home

Love is everywhere

The pelargonium is in bloom in the vase

The stars is up in the sky

Love is beyond any limits

The sun in the sky is you

I produce many  leucocytes

When you say you love me.

Acum hai sa vedem care e love songu’ generator de haha si pentru Ioana si Roxana.

, ,

  1. #1 by whiteheadcity on June 18, 2009 - 10:04

    🙂

  2. #2 by pygmalionavatar on June 22, 2009 - 10:34

    In primul rand, mi-a placut la nebunie melodia si am ras de nu am mai putut…n-o stiam si mi s-a parut ff faina!:)
    In al doilea rand, rog iertare pentru gresala cea fara de sfarsit de a nu-ti fi raspuns la mesajul lasat pe blogul meu..stiu ca stii ca sesiunea te orbeste de-a dreptul si uneori nu te lasa decat paralizat, fara chef sau timp sa faci si altceva…Intr-adevar, “long time no see”:-<…
    In speranta ca nu esti nicidecum suparata pe mine si ca o sa te vad cel putin curand, te-am pupat si imbratisat (mai mult decat probabil ti-ai fi dorit:p)!

Leave a Reply

