O zi mult prea lunga

De cateva zile ma regasesc tot mai mult intr-un post scris cu ceva timp in urma. Ma regasesc prin faptul ca, atunci ,la fel ca si azi, scopul era sa ma citesc pe mine si nu pe cei din jurul meu. Si am reusit in masura in care avand ipoteza, am identificat problema, am gasit solutiile cele mai convenabile si am intors pagina.

Insa azi, iar este o zi lunga. Si maine si poimaine si inca un numar nedefinit de zile. Mai putin lungi.

Cautand printre copacii pe care ii lasam in urma mea, ziua lunga si-a gasit explicatia in faptul ca ea este stapana unui singur gand. Care apare si dispare in mod constant si aleatoriu. Un gand care se poarta greu, dar cu care esti nevoit sa mergi pana cand se va purta usor. Pana cand ziua nu va mai fi lunga. Pana cand totul va redeveni normal. Si pana cand pagina se va intoarce de la sine.

Insa azi, este o zi mult prea lunga.

  1. #1 by fireflight on May 10, 2009 - 14:42

    Azi este o zi prea lunga, dar totusi scurta…nu stiu ce e, dar este o zi care va lua sfarsit lasandu-i loc unui “maine”.

  2. #2 by Cristina on May 10, 2009 - 14:49

    @ fireflight🙂 ,

    Sa ne citim si intr-un maine mai putin lung!

Leave a Reply

