Cum a fost prima dată

Prima dată când m-am simțit blogăriță printre blogeri.

Roblogfest nu a fost primul meu eveniment de online. Blog&roll 1&2 stau drept mărturie pentru primii mei pași timizi, leneși și delăsători în a găsi un înțeles, un sens și un contur pentru o exprimare diferită a propriei existențe. Dar Roblogfest a fost cu certitudine primul pentru care am însemnat ceva. Și primul care mi-a confirmat prezența mea în lumea lor.

roblogfest1Roblogfest a adus o trăire de moment cu totul diferită. Am descoperit că scrisul, forma vizibilă a tuturor gândurilor ascunse în spatele caracterelor, crează un liant puternic. Un liant în care cuvintele par a fi de prisos. Așa se face că, în timp ce mă chinuiam să respect rândul, ai mei ochi nerăbdători de a vedea și altă lume decât aceea din fața mea, au zărit-o  pe Miruna („Miruna? ” „Da, Miruna! …tipa cu și blondele gândesc). Și au simțit că o cunosc de-o veșnicie. Și, la rândul lor au simțit împărtășirea cunoșterii. Absorbită de această nouă perspectivă, nu m-am sfiit să las cuvintele pierdute (că de’ suntem oameni de online) și să urmez lumea care începuse să se miște. Miruna a fost doar primul exemplu a ceea ce nu crezusem până atunci că mi-ar putea aduce blogul: scrisul ca mod de cunoaștere în relația emițător- receptor.

Roblogfest a început cu un stand-up-comedy… mult prea ușor după simțul meu umoristic. A continuat cu un concert HI-Q, muzică antrenantă … până la un punct, și în sfârșit s-a ajuns și la premiile mult așteptate. Pe ansamblu atmosfera s-a dovedit pe alocuri plictisitoare, fapt pentru care entuziasmul publicului în momentul premierii a fost invers proporțional față de concertul celor de la HI-Q. Însă premiile au ajuns la destinație iar ierarhia preferințelor pentru un an este deja stabilită.

Și, după cum bine se știe, niciodată prima dată nu e nici pe departe cum ți-ai dori. Și tocmai din acest motiv mereu va apărea o nouă „prima dată”. Prin urmare, să ne blogărim cu spor până la umătoarea întâlnire!

PS:

Pentru a vedea rezultatele click aici .

Pentru a vedea pozele, alt click aici și aici .

,

  1. #1 by sorin on March 14, 2009 - 00:44

    Trebuia sa ma tragi de maneca. Eu nu te-am recunoascut. Ma bucur ca ma citesti;)

  2. #2 by Cristina on March 14, 2009 - 11:18

    @ Sorin,

    Promit că data viitoare te voi trage de ambele mâneci🙂.

  3. #3 by Iio on March 16, 2009 - 23:22

    cordial. bland, dar cordial.

Leave a Reply

