And the best album goes to…

Hai sa vedem: cine nu a visat ca atunci cand va fi mare se va afla pe o scena, cu un microfon in mana si multi fani langa? Sa ridice mana cel cu pricina si-i vom da noi, visatorii, cate un microfon!

Cum de s-a ajuns pana la intrebarea asta? Nimic mai simplu! Mi-am luat micul dejun (stiu, e 13, dar sunt acasa unde timpul capata alte nuante) cu blogurile care stiu cum sa-mi mareasca apetitul🙂.  Asa se face ca am gasit la Marie Jeanne (aka Lamaie)  o leapsa foarte misto pe care mi-am permis sa o preiau. Rezultatul? Visul meu din copilarie s-a indeplinit! Am microfon, album si toate cele! Si pentru ca nu beneficiez momentan de Photoshop, o sa va tastez separat dovada existentei mele artistice.

My band: 2000 in IRL

My first album: Obedience into duty

My first album cover: SolsticesolsticeAcestea fiind spuse, stati usor si nu va ingramaditi, bilete la concerte nu mai sunt si nici ustensile pentru autografe. Dar mai sunt vise. Multe vise!

,

  1. #1 by marie jeanne on March 6, 2009 - 11:34

    heheheh…da’ de ce nu e-ai pus pe poza?

  2. #2 by Cristina on March 6, 2009 - 12:01

    @ Marie Jeanne
    Din cauza unor abilitati lipsa de care tot zic ca o sa ma ocup:)

Leave a Reply

