Tigari de sex feminin

kiss-superslims-fresh-apple6Tigari de gagici, de fitze, de pitzi…ale mele sunt si le vreau! In prezent fumez vogue arome verde (in formula asta le cer la magazin pentru a nu le incurca vanzatoarea cu altele). Povestea descoperirii e simpla: dimineata, in curtea facultatii vad o tipa care fuma slimsuri cu filtrul verde. Profund impresionata am asteptat sa-si termine tigara, am vazut unde a aruncat filtrul, s-a golit curtea, am fugit repede la locul cu pricina si le-am descoperit: kiss fresh apple! Odata tigarile gasite s-a produs si…”revelatia”:  e bine sa vreau sa ma las de fumat, dar numai dupa ce le fumez si pe-astea.  Problema acum e faptul ca nu se gasesc in Romania, pe google(pagini in limba romana) nimic nu apare.  Am gasit insa site-uri de pe care le pot comanda insa pentru asta imi trebuie un anume card.Una peste alta, vreau sa ma las de fumat, in mod cert dupa ce fumez un pachet din noile tigari descoperite, pe care in mod paradoxal,nu am de unde sa le iau.

Acestea fiind spuse nu-mi ramane decat sa sper intr-un salvator care in mod accidental sau nu, imi citeste insemnarea si stie vreun magazin de unde pot sa-mi procur tigarile minune.  Sau…poate o sa arunce mosul vreo privire pe al meu blog si se hotaraste sa-mi faca vreo surpriza:).

Sursa pozei

,

  1. #1 by Razvan on February 12, 2009 - 18:01

    Intr-adevar , tigarile Kiss sunt foarte bune si din pacate se gasesc doar la moldoveni (republica moldova) , acum cateva zile am reusit sa fac rost de vreo 4 pachete, stiu ca dupa ce am fumat o tigara de kiss nu am reusit sa ma mai las , sunt cele mai bune tigari fumate vreodata, nu se compara absolut deloc cu vogue sau alte jucarioare, au cea mai buna aroma, problema ar fi ca sunt cele mai toxice, probabil de asta nu sunt introduse pe piata romaneasca , avand o toxicitate mult mai ridicata decat tigarile normale (exemplu: marlboro filter plus) … Succes, daca gasesti de unde poti lua din Romania, da-mi si mie un semn!

  2. #2 by Mihaela on February 19, 2009 - 12:14

    dami un mail pe mihapui2005@yahoo.com si iti zic deunde sa iei ,mai au si roz cu o aroma de bomboane. kiss u

  3. #3 by Carla on March 9, 2009 - 15:18

    Ma bucur k gasesc pe cativa care au aceasi dorinta ca si mie! Eu stau in timisoara si am cautat la toate tutunariile si nu exista! In republica moldova se gasesc…daca stie cineva sa imi zica si mie:)

  4. #4 by eu on March 27, 2009 - 20:06

    hehe….ce noroc pe mine ca stau in iasi…:X…sunt si cu vanilie, cirese, capsuni, mere…tot ce vrei…dragii nostri prieteni de peste Prut ne iubesc :))))

  5. #5 by Wiz on May 9, 2009 - 12:08

    Eu le-am gasit in Bucurestim kiss fresh apple si energy..f tare:D

  6. #6 by ANDREEA on June 4, 2009 - 04:56

    Daca iti plac atat de mult,te pot ajuta eu cu procurarea lor.Si eu fumez acelasi tip de tigari si le cumpar din Bucuresti.
    Poti sa-mi scrii la adresa de mail si te ajut””Colet prin posta”
    Costa 5lei un pachet si sunt mai multe arome sampanie(preferatele mele),mere,prajituri,capsuni si simple, s-au cand ajungi in Bucuresti imi dai un tel si iti spun de unde poti sa-ti procuri aceste tigari.
    Se vand pe sub mana

  7. #7 by Cristina on June 5, 2009 - 11:51

    @ Andreea,

    Multam pentru oferta, insa am incercat deja tigarile si nu mi s-au parut atat de speciale precum credeam. Mi s-a parut usoare. Filtrul intr-devar este foarte parfumat, insa parfumul l-a simtit mai bine cel care a sta langa, decat mine.

  8. #8 by LLD on July 2, 2009 - 15:05

    Buna…Sa stii ca sunt super…Am fumat kiss fresh apple….Auu :x…bune raw…si acum cateva zile kiss energy…Nu prea m-au impresionat…sunt mult mai bune apple :X

  9. #9 by amsterdamm on July 2, 2009 - 17:58

    tigariile se gasesc in militari in piata gorjului e singurul magazin.:)

  10. #10 by didia on July 9, 2009 - 17:54

    depinde de unde esti..eu am gasit pe undeva in rahova..exact langa bazarul ala e un magazin.. de acolo am luat 5 ron paketul>:D:D<

  11. #11 by Aiana on August 14, 2009 - 23:19

    Se gasesc si la obor la tigani. Se vand in spatele magazinului, pe langa shaormarie. E 5 lei un pachet. De obicei au numai de mere.

  12. #12 by Costin on September 21, 2009 - 19:10

    Sunt Din buc sh am 14 ani jum fuemz de vreo 5 luni sh de vreo 2 zile kiss fresh apple st ff bune sh am auzit ca nuz chair aja de toxxice pt ac au filtrul f bun! in legatura cu aromele! de unde iau eu exista de mere,capsuni,cirese,lamaie sh d menta care sunt oribile ca sh vogue menthol alea Da cele mai toxxice tigari d epe piata cele mentholate! mg Le gasiti in piata Rahova La intrarea in gangul cu pescaria!

  13. #13 by andreea on September 29, 2009 - 10:10

    tigarile kiss se gasesc in obor..la astia care vand diferite tigari..au mai multe sortimente..desert,capsuni,mere..si multe altele😛 iar un pachet este doar 5ron😛

  14. #14 by vera on January 3, 2010 - 10:17

    Stiu eu unde se gasesc tigari Kiss. in Bucuresti.La crangasi langa gura de metrou ,langa un chiosc de ziare vinde o femeie orice tip de tigari de la Kiss pana la Kent:D Succes.

  15. #15 by Raluca on January 6, 2010 - 20:25

    Hello! Eu am descoperit ca se vand pe okazii, tocmai cand m-am lasat de fumat. Acum cateva luni nu se gaseau de cumparat (mai ales pe net), decat la colegii moldoveni, care le aduceau din Rep. Pe okazii se vand cu 6 si 8 lei pachetul. Enjoy!😀

  16. #16 by anonima on February 21, 2010 - 19:15

    salutare.se vand pe ocazii cu 6 lei. dar eu am pe cineva care la aduce din moldova la alcelasi pret.sunt super tari.sunt total feminine si pe de asupra au si un aspect traznet. eu am fumat si roz…au pachetul roz aprins,astea nu au aroma,si filtrul de aceeasi culoare. pe langa astea curiozitatea m-a facut sa incerc si kiss mini-desert. miros senzational, a frisca, au pacetul colorat cu un roz aprins si filtrul la fel. toti apropiatzii au ramas placut impresionati cand mi-am aprins o tigara kiss…pentu ca miros asemenea unui betzisor parfumat
    sunt super tari si inainte sa te lasi de fumat,te sfatuiesc sa incerci aceste tzigari.

  17. #17 by Qetesh on October 6, 2011 - 17:01

    stii ca de fapt “o sa ma las de fumat dupa ce le fumez si pe astea” este o scuza, nu? si eu fac la fel😛

  18. #18 by raluka on January 4, 2012 - 15:03

    buna..sunt din ploiesti..eu fumam inainte kiss-uri in fiecare zi..dar pers care imi dadea a plekat din tara..numai am de unde sa fac rost..pt ca nu am timp sa plek pana in buc sa-mi cumpar..daca ma poate ajuta cineva sa-mi trimita colet postal..va rog din suflet..ma poate contacta la nr de tel..0724114702..sau pe mess|: ruby.ralucutza….va rog din suflet..

Leave a Reply

