Cum găsim jobul ideal?

joboscop1Nu cred că mai are rost să încerc să vă povestesc cât de multe poate face omu când nu are chef să facă un  anumit ceva.  Așadar, după o click-uire aleatorie de bloguri, am descoperit blogul lui Minitu care mi-a reținut atenția timp de 10minute până am descoperit o chestie mișto pe care vreau să o împărtășesc și cu voi. Doamnelor și domnilor, BestJobs a înființat Joboscopul!  Dacă încă mai aveți îndoieli în privința jobului ideal sau dacă vi s-a acrit de jobul actual sau dacă pur și simplu n-aveți ce face, introduceți numele și orice îndoială va dispărea! În ceea ce mă privește,  e puțin riscant să fac publică descoperirea, însă e posibil ca eu personal să nu am mare lucru de pierdut pentru că jobul care mi se potrivește este…paznic de buzunare!  So, you d better watch out!

, ,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

