Despre mine…in ultima vreme

Se pare ca din ce in ce mai des zilele astea se intampla sa ma intalnesc cu foste colege de liceu sau cu persoane dragi cu care nu am mai vorbit de mult tp si, incercand sa pastram ritmul unei conversatii banele de inceput, folosim foarte des intrebarea -ce mai faci? In caz ca primim un raspuns scurt si suntem pur si simplu in pana de inspiratie sau prea surprinse de intrebare, trecem rapid la a doua intrebare -dar ce ai mai facut in ultimul timp? Si aici incepe marele meu proces de constiinta…

E pur si simplu cea mai grea intrebare in momentul cand stii categoric ca nu faci decat ceea ce trebuie pentru scoala si ca in rest pierzi timpul intr-un mod haotic,in cel mai ferict caz, distractiv.  Si pana la urma ce nu e distractiv azi? Distractiv pentru noi sau…pentru ceilalti. Asa ca iaca ce am facut eu in ultimul timp si mai precis de la ultimul post:

1. Am trecut cu brio de 1 octombrie si am inceput facultatea cu cateva zile mai tarziu.

2. Am inceput scoala de soferi. Sper sa o si termin curand.

3. Tot in camin, tot baneasa, tot b2, alte colege de camera.

4. La multi ani, Ioana!

5.  Vama Veche. Toamna mai frumos decat vara.

6. La multi ani, Claudia!

7. Blog&roll, ediția a2a!Iar karaoke, de data asta We are the champions…hm…am fi vrut noi, dar n-a fost sa fie pe placul auzului fin al juriului.

8. Zilele comunicarii. Fiind studenta la SNSPA, am hotarat sa ma simt si fcrp-ista si sa ma implic. Povestea cu care am participat o puteti vizualiza aici.

Cam asa arata raspunsurile pe care le ofer la conversatia despre care am scris mai sus, bineinteles prelungita la o cafea sau la un ceai cald, preferabil de mango. Si uite asa trec doua ore intr-o zi agitata de toamna dintr-un Bucuresti mult prea aglomerat si toxic. 2 ore?! Normal ca pe langa cele 8 puncte se adauga multe altele care nu pot fi puse pe blog, dar specifice unei discutii de fete care odinioara stiau pana si culoarea gandacilor care au aparut in camera fiecareia.

, , , ,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

