Fragmente de vară

1.  Într-o însemnare realativ recentă entuziasmul şi dorul de valuri s-a concretizat în două cuvinte : Vama Veche. Aşa a şi fost, însă cu mici modificări: etajul 2 şi nu etajul 1, patul din dreapta şi nu patul din stânga, toate locaţiile în afară de Stufstock.

2. Impresii din VV:

  • Dacă anul trecut mă gândeam că Vama va ajunge în timp un fel de Costineşti, ei bine  anul ăsta au fost momente în care m-am simţit în Costineşti.
  • Folk you şi probabil momentul în care m-am simţit cel mai bine. Cu exceptia minutelor(aparent interminabile) în care cântau oamenii chemaţi pentru a deschide spectacolul….frumos!
  • Marea…preponderent plină de alge şi de meduze, însă se puteau găsi şi pungi, prezervative, sticle, coji de banană.
  • Chez Alex la fel de primitor ca şi în alte dăţi.
  • Berea…categoric are un alt gust în vamă!

3…zile la Sinaia. Peleş, Pelişor, Mănăstirea Sinaia, Casa Memorială George Enescu şi Cascada Urlătoare. Mi-a plăcut mult Pelişorul….tare mult! Şi dacă ar fi să mă gândesc cum mi-aş construi o casă, categoric casa lui George Enescu ar fi modelul pentru care aş opta.

4. Intenţie mărturisită de a merge la 2 măriri, din care a rămas 1…şi dacă tot se vorbea de sfârşitul lumii, a dispărut şi orice fel de intenţie.

5. Multe nopţi cu cer senin, prea multe stele şi prea multe gânduri. Gânduri din trecut şi din prezent….copaci fără pădure…sau  doar prea multe stele.

6. Şi aici deja încep să mă întreb ce am mai facut?! Şi pentru că în urma unui intens brainstorming nu am găsit nimic de tastat, mă opresc aici.

, ,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

