Însemnare fără subiect…sau nu

De câteva zile mă tot gândesc să mai scriu ceva pe blog. Aș putea spune chiar că intenția mea a fost destul de serioasă din moment ce, la cafeaua de dimineață când încercam să conturez în linii mari programul zilei, de fiecare dată apărea și punctul: însemnare pe blog. Cauza întârzierii categoric nu a fost lipsa de subiecte pentru că fie prin procesul comunicării în doi pași, fie prin răsfoirea unor ziare sau a unor bloguri, lucruri interesante s-au găsit. Nici lipsa de inspirație în dezvoltarea unui subiect nu cred că a lipsit. Și atunci tot am stat și m-am gândit ce se întâmplă, de ce oare nu am chef de nimic?

Prima scuză care s-a concretizat a fost o stare de vegetare maximă…însă, la o a doua analiză a scuzei(pe care de altfel o găsesc foarte serioasă), am realizat că mereu în ceea ce mă privește, dar în proporții diferite, există o astfel de stare. Hm….și atunci ce să fie? În spațiu, localizată fiind la mine în cameră, pe jumătatea dreapta a patului, după o scurtă, dar atentă privire în jur încep să-mi dau seama: haine aruncate, bagajul desfăcut…MERG LA MARE! Tot în coordonate spațiale tastând, începând cu data de 9 august, între orele 9:30-10:00, voi putea fi găsită în localitatea Vama Veche, la primul hotel(sau ce o fi), de pe strada principală, cunoscut drept Chez Alex, sper la primul etaj, pe partea cu marea, camera a doua, patul din stânga. Folk you, Stufstock, Expirat, Stuf, La Mitocanu, La canapele, prosop albastru vis-a-vis de Shire sunt alte căteva locații în care voi fi până pe data de 17 august.

Acestea fiind tastate și însemnarea gata de publicare, să ne vedem cu bere pe plaja din Vama Veche, căci în ceea ce mă privește pot spune doar atât: Acum știu că marea mă așteaptă!

And for the good old times…VAMA 2007

,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

