METALLICA live în ROMÂNIA

Metallica live în România! Iată un concert pe care îl așteptam de multă vreme! Acum e greu să găsesc cuvintele care să traducă emoția, extazul, atmosfera,…spectacolul. De fapt nu cred să existe cuvinte sau imagini care să exprime întru totul ce s-a întâmplat în 23 iulie pe stadionul Cotroceni.

La ora 16:30 s-a permis intrarea pe stadion. Cu toate că avem loc, am ajuns acolo în jurul orei 17. Poate că nerăbdarea era prea mare sau poate că aveam nevoie de un loc unde să pot simți că într-adevăr se întâmplă. Timpul a trecut destul de repede, având ca reper 3 momente plăcute sau interesante.

Primul…berea pe care o savuram liniștită (ținând cond că a fost 5 ron paharul, menționez că și dacă mi-ar fi fost sete, tot liniștită aș fi savurat-o), privind gazonul puțin populat și tribunele relativ goale, încercând să depășesc orele rămase și să-mi imaginez cum va fi totul în jurul orei 21.

Al doilea moment…fulger, tunet, ploaie. Umbrela Coca-Cola drept adăpost. Am invidiat oamenii cu pelerină, șapcă, hanorac.

Al treilea moment sau back in business!:) Cum ploaia nu dădea semne că se va opri și timpul, din auzite, se apropia de ora 20, ceva trebuia făcut. Și cum gașca nu era în totalitate reunită pentru că o amică trebuia să ajungă pe la 20, am sunat și am comandat pungi care să ne salveze parțial de ploaie. Supriza a fost că nu am primit pungi ci saci menajeri. Așa că pune-te pe făcut pelerine de ploaie și poze pentru a marca momentul. Și dacă tot aveam muuulți saci și zero țigări…de ce să nu-i și comercializez? Dat fiind faptul că se arătau mulți doritori prin preajmă, sacul de gunoi a devenit echivalentul unei țigări, iar pelerina gata făcută echivalentul a două.

În jurul orei 20 a urcat pe scenă trupa The Sword. Așa se face că pentru o oră am mai uitat puțin de ploaie, de hainele ude și de frigul de afară.

Metallica și…nothing else matters! Începând cu ora 21 până în jurul orei 23:30, totul s-a schimbat, nimic nu a mai contat. Țin să precizez că, în ciuda efortului depus și a oamenilor contactați, nu am reușit să-mi amintesc toate melodiile, dar în mare playlist-ul a fost format din melodii ca: Ride the lightning, For whom the bell tolls, Fade to black, Master of puppets, Welcome home(Sanitarium), And justice for all, Harvester of sorrow, One, Sad but true, Nothing else matters, So what, Seek and destroy. Cunoscătorii pot adăuga melodiile pe care le-am omis.

Cu riscul de a mă repeta, mărturisesc încă o dată că nu cred că există cuvinte care să exprime spectacolul și din teama de a nu mă putea ridica la valoarea celor văzute prefer să spun doar atât: Metallica și…nothing else matters!

Și iată și câteva poze cu sacii…

, ,

  1. #1 by ioana on July 26, 2008 - 14:37

    …imi placea ca la rubrica asta scria “no comments”…pentru ca niciun comentariu n ar putea descrie ce a fost acolo…dar ma deranja “yet”-ul acela…asa ca uite un comment

  2. #2 by Ely on July 26, 2008 - 14:55

    Nu pot sa spun decat ca te invidiez si ca mi-as fi dorit sa fiu si eu acolo…:-<

  3. #3 by Cristina on July 26, 2008 - 20:17

    @ioana
    Bucuroși de oaspeți!:)

  4. #4 by iuliux on July 31, 2008 - 18:04

    uuuu… interesanta tehnica de construit pelerine din saci menajeri…

Leave a Reply

